Garanti

Vi bekymrer os om vores produkter og gør naturligvis vores bedste for at levere dem til dig i topstand. Det sker dog sommetider, at en ordre bliver beskadiget under transport, eller at der sker noget andet, der giver dig ret til garanti. I henhold til europæisk lovgivning er vi ansvarlige for enhver manglende overensstemmelse, der viser sig inden for en periode på to år efter levering af varerne. Du kan have yderligere rettigheder i henhold til hollandsk lov.


Hvis du opdager eller burde opdage en fejl ved produktet, skal du kontakte os inden for en rimelig frist. En rimelig frist er under alle omstændigheder to måneder. Under visse omstændigheder kan en periode længere end to måneder også være acceptabel.
Hvis du kontakter os i tide, sørger vi for en gratis ombytning. For mere information vedrørende garantien henvises til de generelle vilkår og betingelser artikel 12.

 

 

Klager

Det kan altid ske, at noget ikke går som planlagt. Vi råder dig til først at indberette klager til os ved at sende en e-mail til info@suneclipse.nl. Hvis dette ikke fører til en løsning, er det muligt at registrere din tvist til mægling via WebwinkelKeur på https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Fra den 15. februar 2016 er det også muligt for forbrugere i EU at indberette klager via Europa-Kommissionens ODR-platform. Denne ODR-platform findes på http://ec.europa.eu/odr. Hvis din klage endnu ikke behandles andetsteds, er du velkommen til at indgive din klage via Den Europæiske Unions platform. Din feedback er meget værdifuld, for i sidste ende ønsker vi, at alle vores kunder skal kunne nyde et køligere hjem.